Hjem
Blogg
Nettkurs
Kajabi
Video
Firestarters

Jesus Lifestyle

Jesus Lifestyle er et 7 modul-kurs, som baserer seg på å aktivere troende til å leve Jesus-livet i hverdagen! Her vil vi ha live-undervisning, gruppesamtaler, oppfølging med oppgaver. Dette blir som en bibelskole over nettet! Mange titalls har blitt aktivisert til å leve Jesus livet igjennom kurset!

Ta Jesus Lifestyle minikurs med 4 aktiverings videoer over email og få informasjon til påmelding av neste kurs. 

 

Ta minikurset

Ja send meg Jesus Lifestyle minikurs med info om neste kursrunde.

Du vil få minikurset og ukentlig nyhetsbrev med invitasjon til lignende kurs.

 
Video Poster Image

Birgitte

Jesus Lifestyle er et kurs jeg virkelig kan anbefale på det varmeste! Siden jeg begynte på kurset har jeg opplevd en sterk vekst i frimodighet og i nådegavene, spesielt i det profetiske og i kunnskapsord. Man lærer på en veldig praktisk måte hvordan å bringe Guds rike til mennesker rundt en hvor enn man er - f.eks. hvordan å øve opp frimodighet til å be for syke på gata, eller hvordan man på en effektiv og kraftfull måte kan dele evangeliet med noen. Det jeg likte spesielt godt var at forkynnelsen ble fulgt opp med praktiske oppgaver og hjemmelekser - hvor man fikk f.eks. trene på det profetiske på ulike måter. Alt som blir forkynt blir fulgt opp med konkrete eksempler/øvelser - slikt lærer man av!

Forkynnelsen, i form av både webinaret og på videoene som hører til ressursmateriale, er svært solid og godt fundert i bibelen. F.eks. forkynnelsen om det profetiske dekket virkelig alt; på hvilke måter Gud kan tale til en, hvorfor alle bør tale profetisk, konkrete eksempler på hvordan øve på det osv. Kombinasjon av webinar, videoleksjoner og notater er super!. På webinaret f.eks. så får man mulighet til å stille oppfølgingspørsmål, og også sosialisere/gjøre øvelser sammen med de andre kursdeltagerne. Undervisningsvideoene er også svært gode, og noen videoer viser nådegavene i praksis på gata - det var veldig nyttig for meg. Det har i tillegg vært utrolig flott å kunne møte alle kursdeltagerne på webinaret - det er et kurs hvor man også bygger relasjoner, og det er flere jeg vet at jeg kommer til å holde kontakten med i etterkant av kurset.

Jeg er så takknemlig til Gud for dette webinaret, jeg har nå en helt ny frimodiget og drive til å be for syke, forkynne evangeliet m.m. For de av dere som ønsker å vokse i frimodighet og i nådegavene - og også i hvordan man effektivt kan disippelgjøre andre - kan jeg virkelig anbefale dette kurset. Så TUSEN TAKK for et virkelig supert kurs som ihvertfall har aktivisert meg så til de grader- håper mange flere får snusen i dette kurset, Norge trenger det!

Victoria

Kursen Jesus Lifestyle är ett verktyg som Gud kan använda för att föra dig in i, eller ännu djupare in i din kallelse och vandring med Den Helige Ande. Om du tar till dig undervisningen och börjar applicera det du lär dig i livet kommer du se tillväxt och frukt på många områden.
Daniel undervisar på ett sätt som berör alla, med undervisning som kan tillämpas direkt i vardagen. Oavsett vart man befinner sig i livet är alla inkluderade i det Daniel undervisar om och det blir självklart att Gud både vill och kan använda alla troende för att nå människor med Jesu kärlek.
I videolektionerna får man höra undervisning blandat med live-videor från gatan med praktiska tips och uppmuntrande vittnesbörd om hur människor möter Jesus. I webinaren och hemuppgifterna varje vecka utmanas man att träna sig i nådegåvorna och att nå ut med Jesu kärlek till människor man möter i vardagen.
Under webinaren får man tillfälle att be, profetera och samtala med andra troende som delar hungern efter mer av Gud i sina liv. Något av det bästa under kursen tycker jag var att få höra de andra kursdeltagarnas vittnesbörd, både hur de kom till tro på Jesus och vittnesbörd om vad Gud gjorde under kursens gång.
Jag har under ganska lång tid känt mig stillastående i livet med Gud och inte vetat hur jag ska komma vidare på vissa områden. Gud har använt den här kursen för att tala tro, hopp och liv i drömmar om framtiden och det har blivit början på en process där jag får fortsätta växa ännu mer i livet med Den Helige Ande. Det enda dåliga med kursen är att jag önskar den var längre. :)
Jag rekommenderar den här kursen till alla som desperat hungrar efter att komma vidare med Gud och som längtar efter att se mer av Den Helige Ande i och genom sina liv.

 

 

Irene

Det er godt og oppmuntrende å være sammen på webinar.
Fått god og klar undervisning om DHÅ, kunnskapsord og skattejakt mm
Har vært veldig fint å bli bedre kjent med Daniel og de andre i kurset, komme nærmere hverandre og stå sammen. Utfordrende og spennende å skulle praktisere. Fantastisk å gjøre nye erfaringer med Jesus.

Daniel har fantastisk formidlingsevne!! Han underviser med en lidenskap som når hjertet. Daniel ønsker av hele sitt hjerte at vi skal vokse og ta nye steg – leve et liv fylt av ånden.

Det beste med kurst var -Alt. Oppmuntrende, styrkende, samholdet i gruppa, at vi kommer nærmere hverandre, undervisning og lære nye ting, Daniel sin måte å lede på; ærlig, personlig, forståelsesfull, oppmuntrende, heier og pusher oss, at man får mulighet til å øve seg/bli utfordra i trygg gruppe.

Kan anbefalest på det sterkeste!! Fordi det er så givende, trosstyrkende, oppbyggelig, utviklende mm

Roar

Jeg liker kurset Jesus Lifestyle fordi det er godt å ha fellesskap med mennesker som brenner for det samme. Jeg liker at vi blir utfordret til å praktisere nådegaver på hverandre og andre. Veldig god og lett forståelig undervisning om kjerneelementer i det å leve en overnaturlig livsstil med Jesus. Godt å ha fellesskap ukentlig, der vi får praktisert på hverandre, delt vitnesbyrd og støtte hverandre.
Personlig har jeg opplevd større forløsning av helbredelser, kunnskapsord og profetisk tale. Jeg opplever at det er enklere å kjenne Guds ledelse og høre hans stemme.

Jeg vil anbefale Jesus Lifestyle til alle som ønsker å vokse i nådegaver, bli utrustet til å leve en overnaturlig livsstil med Jesus, samt ha fellesskap med andre kristne som ønsker det samme.